Glasögonorm

Idag gjorde jag något jag borde gjort för ca 3 år sedan. Jag beställde mig ett par glasögon! I normala fall har jag linser men det är inte alltid praktiskt att ha dom i ögonen och dessvärre är luften på min arbetsplats väldigt dålig för oss linsbärare. Man hinner innanför dörrarna sen har linserna torkat och man får gå en hel dag med ögondroppar och se ut som man gråtit. Arbetsplatsen är dock inte den enda platsen då linserna inte är optimala så glasögon är ett måste.
 
Problemet jag har med glasögon är att jag verkligen inte tycker att jag passar i dom! Jag har så svårt för att hitta en båge jag gillar. Idag skärpte jag till mig, gick in till optikern och började testa olika bågar. Jag hittade två par bågar jag gillade och fattade därför det kloka beslutet att beställa den billigare av de två ;) Ett impulsivt beslut så jag inte hinner tänka efter och ångra mig!
 
Det ska bli ganska skönt att kunna se på mitt jobb! Jag gissar att alla mina kollegor egentligen är mycket snyggare när jag verkligen ser dom och inte bara skådar en antydan av ansikte framför mig när jag pratar med dom. Känns nästan lite spännande nu :D
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0