Dressyr!

Alltså jag är så taggad så jag nästan spricker! På senare tid har jag följt en hel del dressyrryttare och blivit så galet ispirerad av just dressyren. Försökt plocka med mig lärdom hem men utan någon som står på marken och verkligen ser och vägleder en i ridningen är det svårt att hitta den där WOW-känslan. Igår tog jag mitt förnuft till fånga och bokade in min första dressyrträning.
 
Jag är ju övertygad om att min lilla häst besitter en hel del kvalitéer just inom dressyren. Det som fattas är min kunskap. Nu ser jag mål framför mig! Igår pratade jag med en tränare som verkar vara riktigt bra för mig och som jag tror (och hoppas) kan hjälpa mig på vägen. Den 22 augusti är första träningen och jag längtar redan som en liten unge!
 
Mattes lille hoppehäst ska få dressyra runt lite <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0