Se på fan!

Tjip!
Jag har haft en skrapad trisslott liggandes på mitt nattduksbord hur länge som helst. Det har inte varit någon vinst på den och av ren och skär lathet har jag inte slängt lotten. Imorse vaknade jag utvilad och på bra humör. Precis som vanligt tar jag telefonen på nattduksbordet och börjar rutinmässigt scrolla igenom instagram och facebook. Jag vänder mig och lägger tillbaka telefonen på bordet och slänger ett öga på den skrapade trisslotten. Ingen vinst, trist. Men så upptäcker jag att den där stora runda "rutan" inte är skrapad. Jag har alltså missat den av någon outgrundlig anledning. Femman som jag skrapade lotten med från början låg kvar på nattudksbordet så den haffade jag givetvis och började skrapa extrarutan. Gissa vad!? "på bra humör" blev genast till "på ännu bättre humör" :)
 
Ingen miljon men 2 nya lotter är väl kul ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0